1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "That day I saw you on televi…

"That day I saw you on television."

Çeviri:Ben o gün seni televizyonda gördüm.

March 21, 2014

13 Yorum


hendaak

TV diye kısaltmıştım ama kabul edilmedi. Kabul edilmesi gerekmez mi?

December 28, 2014

EmreBican11

i saw you on television that day. denebilir mi bir başka ingilizce cümle olarak

September 15, 2015

Selcen_Ozturk

evet

October 12, 2015

CRAZYBOYY

burada 'on' kullanılması saçma değil mi? televizyonun üstüne çıkmış halde görmüyor ki.

November 30, 2015

z.kenpachi

'on' kelimelere '-de,-da' anlamı da katar.Tv ,internet,pc gibi 2 boyutlu yüzeyi olan kelimelerde 'on' kullanılır.Radyoda derken de kullanılır.

July 12, 2016

selocan1903

O GÜN MÜ YOKSA BUGÜN MÜ OLMASI GEREKİYOR

December 6, 2015

campeer

bugün olsa today derdi

August 12, 2016

esraakilicc

Ben de TV diye kısalttım kabul etmedi. Neden?

July 6, 2018

SenaFrat

ya bu thatı niye kullanıyoruz benim hep kafam karışıyor hiçbir cümlede çeviremiyorum

January 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.