A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szívesen!"

Fordítás:You are welcome!

4 éve

26 hozzászólás


kerag
kerag

Köszönet a linkekért! Nagyon jók és hasznosak!

3 éve

csi
csi

You are welcome! ;)

3 éve

Euthy

Nekem nem fogadta el a welcome-os mondatot és kijavította "Gladly"-re... :/

2 éve

csi
csi

"A welcome-os mondatot"? Pontosan azt írtad hogy you are welcome? Nem hiszem hogy ezt nem fogadta volna el.

2 éve

RbertOlten

Welcome az nem az üdvözöljük ?

3 éve

csi
csi

"Welcome" az "Isten hozta".

3 éve

AttilaKiss11

Ezzel a mondattal semmi gond. Nézzétek nyugodtan utánna.

4 éve

Thepussyslayer

Az lehet hogy nem azt jelenti, de ő így használják. Amerikában is így van, csak nem hallod ki, mert elharapják a szavak végét

3 éve

LehelBiro

With pleasure... :-)

4 éve

NorbertFeh1

Ez teljesen helyes. Minden nap használom.

3 éve

Pal473441

Így van!!!

2 éve

Petmaestro

Nem feltétlen helytelen, rengeteg a dialektus.

3 éve

AttilaKiss11

Utána. Sorry, elirtam.

4 éve

erdos.gota

Tudod utólag szerkeszteni... Velem is előfordult már...

3 éve

[törölt felhasználó]

    Megis mier mindja a szivesenre azt hogy ufvozollek

    4 éve

valaki.valahol

    Talán inkább a szivesen látlak kifejezésre gondolhattak, ami passzol a légy üdvözölve mellé...

    4 éve

nagyi60

    ennek semmi értelme. A legszebb hogy a saját felajánlását sem fogadja el, és ez gyakorlás, viszont nem emlékszem hogy találkoztam volna ezzel a mondattal.

    4 éve

Fruzsina978031

    Venni kell szív vissza nyerõ italt azt enyi

    8 hónapja

lili.meloc

    Ez rossz. Én amerikában élek, és ott mindig "you welcome"-t mondanak. A you are welcome helytelen.

    3 éve

Zita297923

    Nekem is a szomszedom amerikába lakik es ő is mondta ugyan ezt hogy you welcome nem you are welcom :)

    3 éve

csi
    csi

    Nem hiszem hogy "you welcome"-t mondták. Lehet hogy "you're welcome"-t mondták a "you are welcome" helyet.

    3 éve

tevelin98

    az amerikai angol eltér a rendes angoltól tehát valószínű hogy picivel amerikában máshogy mondják de szerintem mindenhogy megértik mint pl azt hogy Favorite/ favourite

    2 éve

Soma232772

    fos fos FOS FOS

    2 éve

meszaros2060

    Powerful bullshit

    3 éve

csi
    csi

    Kérem ne káromkodjál, gyerekek is használják ezt a programot.

    3 éve