"Szívesen!"

Fordítás:You are welcome!

4 éve

16 hozzászólás


kerag
kerag

Köszönet a linkekért! Nagyon jók és hasznosak!

3 éve

csi
csi

You are welcome! ;)

3 éve

Euthy

Nekem nem fogadta el a welcome-os mondatot és kijavította "Gladly"-re... :/

2 éve

csi
csi

"A welcome-os mondatot"? Pontosan azt írtad hogy you are welcome? Nem hiszem hogy ezt nem fogadta volna el.

2 éve

RbertOlten

Welcome az nem az üdvözöljük ?

4 éve

csi
csi

"Welcome" az "Isten hozta".

3 éve

AttilaKiss11

Ezzel a mondattal semmi gond. Nézzétek nyugodtan utánna.

4 éve

Thepussyslayer

Az lehet hogy nem azt jelenti, de ő így használják. Amerikában is így van, csak nem hallod ki, mert elharapják a szavak végét

3 éve

LehelBiro

With pleasure... :-)

4 éve

NorbertFeh1

Ez teljesen helyes. Minden nap használom.

4 éve

Pal473441

Így van!!!

2 éve

AttilaKiss11

Utána. Sorry, elirtam.

4 éve

erdos.gota

Tudod utólag szerkeszteni... Velem is előfordult már...

3 éve

Petmaestro

Nem feltétlen helytelen, rengeteg a dialektus.

3 éve

Nndi130358

Sajnos ertem mit mond asszem

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.