1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He reads newspapers."

"He reads newspapers."

Traducere:El citește ziare.

March 21, 2014

10 comentarii


tiu.george

Da de ce nu este bine si cu " ziarele" ?


fantomitzah

"El citeşte ziarele" = "He reads the newspapers".


Adriana1957

Sunt de acord cu acest comentariu. Dar nu inteleg de ce nu este corect si "El citeste jurnale" pentru ca ziar este sinonim cu jurnal


fantomitzah

Pentru un anumit cuvânt traducerile acceptate trebuie să fie cele mai des folosite (cele care apar primele în dicţionare) şi care corespund cât mai bine sensului, adică nu trebuie acceptate traduceri mai generale sau mai specifice dacă există un cuvânt care oferă o traducere exactă în cealaltă limbă.

În cazul de aici, jurnal este un caz particular de ziar, unul care apare în fiecare zi. Iar fiecare dintre ele are un cuvânt corespondent în engleză:
ziar = newspaper
jurnal = journal


Adriana1957

Multumesc pentru lamuriri


ermurachi.

care este regula, explicati-mi si mie va rog, cand se pune verbul la plural/singular in cazul substantivelor la plural?


MayaSong1

Vai doamne nu stii


Droghi1

Buuuu. Mai te incurci in limba hai frate


104375358

de ce nu ma aude asa de bine ?

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.