Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Girls"

Çeviri:kızlar

1 yıl önce

61 Yorum


EmineAteAv

yaa bana gros diyor ben nerden bileyim girls

11 ay önce

nimet956654

Dikkatli dinleyebilirsiniz.

8 ay önce

1905-2001

Oda İyimiş :)

7 ay önce

selcan884874

Haklisin valla doğru

6 ay önce

alialtun18

Aynen

5 ay önce

selcan884874

Aynen

6 ay önce

selcan884874

Aynen yaaaaa

6 ay önce

sudenaz626217

Aynen

3 ay önce

yurdanur430311

Aynen lan

1 ay önce

ecem860441

Kız çocuklar

1 yıl önce

aj3r3A

It's my life semi alive

1 yıl önce

Egemen800631

omg

9 ay önce

Nisa929541

Onedemek omg

9 ay önce

Sena268475

Kolaydi bu

9 ay önce

haticeseyd

emin misin

9 ay önce

CHERMENDER

Silindi

11 ay önce

mustafa483770

Ya yazıya bakmadan girls dedi bende kızlar yazdım meğer çevirmeden yazmam gerekiyormuş ssss

9 ay önce

haticeseyd

yazık olmuş

9 ay önce

ysra412802

Kolaydı zaten Girls: kızlar Girl: kız demek

9 ay önce

haticeseyd

düzgün soylemiyorlar bide doğru yazsan olmuyo yanlış yaz olmuyo

9 ay önce

selcan884874

Evet yaaaaaa

6 ay önce

Gulsum736875

Hayir. Girls-Kizlar demek cunki sonunda "s" veya "es" var o zaman cokluk bildiredektir

7 ay önce

CeydaAdgze2

5.D bu arada ingilizce hocam iyi ki bu siteyi önermiş:))

8 ay önce

SerraPnar

Grils kiz demek

9 ay önce

Haticeahin852630

Sadece s ha rfi koymadim..

9 ay önce

ZeynepUgur4

Bende koymamıştım

6 ay önce

bilgili14

Bence kızlar

9 ay önce

nimet956654

Bencedekizlar

8 ay önce

JlideYanca

Ben geç tim valla kızlar çıktı

8 ay önce

EdaNurCan3

Kızlar

8 ay önce

NihalSunbu

Aynen

8 ay önce

NihalSunbu

Bende bayildim

8 ay önce

UnderTRGT1

Kızlar yazdım

8 ay önce

ykZLdV

Ekranda Roblox oyununun ekranı var.Robloxu çok severim :)

4 ay önce

gzde870309

Girls kizlar demek olmasi lazim cunku s takisi cokluk bildiriyor girls kizlar gril kiz

8 ay önce

EmrecanTrk6

Kalktı

8 ay önce

Dream662479

Lan bu nasıl konuşuyo

7 ay önce

Gulsum736875

7 ay önce

Sema688817

Yaa çok kolay

7 ay önce

cisem6f

amk bi sene geçti gibi oldu ya her seferinde girls - we read- girls- we read diyo

7 ay önce

Anan228378

Programı anasına tekme atacam bu ne yaaa

7 ay önce

Sude152440

İt is true thanks duolingo

7 ay önce

MERVE986289

kolaydı

7 ay önce

MERVE986289

ya ilk harfini büyük yazmadım diye kabul etmiyo

7 ay önce

MERVE986289

ya ilk harfi büyük olsa ne olur olmasa ne olur

7 ay önce

beyza625546

bende aynısını yazdım yanlış dedi demekki bu sitede ALLHIN malı çıktı...

6 ay önce

Kaan220847

Doğru yazıyorum yanlış diyor alttada yazdığımın aynısı çıkıyor!

6 ay önce

TahaBostan2

bence çok kolaydı çünkü "girl" kız anlamında olduğundan "girls" kızlar anlamına geliyor

6 ay önce

HATCEKarak

L

6 ay önce

UnLost1

Yanlıs diyor dogru cevaba

6 ay önce

NurcanKl4

Heh

5 ay önce

Byz_

Jk Ssjdjjdjxjjjdkdkkadkajfjjekiariai4ai4iaf8duraiia4iariijarjaj4ja4jraji4rorrorrorirrroorq9rii4rriqkrkek 0

5 ay önce

furkan359213

Ben gerçekte hepsini bitirdim bu başka hesap

5 ay önce

ykZLdV

Ya ben atnısını söylüyorum,olmuyor.Arkadaşlar size bir şey öneriyorum.Ses dinleme şeyini açın sonra o söyleyen cinsiyetsiz şeyin söylemesi için hoperlör gibi olan şeye basın.Cihaz kwndi sesini duyacagı için "OLDU"diyecektir.Bunu denemenizi tavsiye ederim.Stres yok :D

4 ay önce

Berna999833

Aynen

4 ay önce

naz329430

Cevabı doğru yazıyorum ama hep yalnış diyor

1 ay önce

murad954975

kelimelerin okunuşlarını yapamıyorum

1 hafta önce

iukimini24

Bunlar güzel değil

1 hafta önce

Bircan191914

Çok güzel bir oyun

8 ay önce

Bircan191914

Bayıldım oyuna

8 ay önce

NihalSunbu

Aynen

8 ay önce

İlgili Tartışmalar