"Girls"

Çeviri:kızlar

1 yıl önce

71 Yorum


EmineAteAv

yaa bana gros diyor ben nerden bileyim girls

1 yıl önce

nimet956654

Dikkatli dinleyebilirsiniz.

10 ay önce

1905-2001

Oda İyimiş :)

8 ay önce

selcan884874

Haklisin valla doğru

8 ay önce

alialtun18

Aynen

7 ay önce

faruk102176
5 gün önce

selcan884874

Aynen

8 ay önce

selcan884874

Aynen yaaaaa

8 ay önce

sudenaz626217

Aynen

5 ay önce

yurdanur430311

Aynen lan

3 ay önce

ecem860441

Kız çocuklar

1 yıl önce

aj3r3A

It's my life semi alive

1 yıl önce

CHERMENDER
CHERMENDER

Silindi

1 yıl önce

Egemen800631

omg

11 ay önce

Nisa929541

Onedemek omg

11 ay önce

CHERMENDER
CHERMENDER

Omg=oh my god=Aman Tanrım

1 ay önce

Sena268475

Kolaydi bu

10 ay önce

haticeseyd

emin misin

10 ay önce

haticeseyd

düzgün soylemiyorlar bide doğru yazsan olmuyo yanlış yaz olmuyo

10 ay önce

selcan884874

Evet yaaaaaa

8 ay önce

mustafa483770

Ya yazıya bakmadan girls dedi bende kızlar yazdım meğer çevirmeden yazmam gerekiyormuş ssss

11 ay önce

haticeseyd

yazık olmuş

10 ay önce

CHERMENDER
CHERMENDER

Emoji kabul etmiyormuş. Şöyle değiştiriyorum: :))))))))))) ve :(((((((((((

1 ay önce

ysra412802

Kolaydı zaten Girls: kızlar Girl: kız demek

11 ay önce

CeydaAdgze2

5.D bu arada ingilizce hocam iyi ki bu siteyi önermiş:))

10 ay önce

Gulsum736875

Hayir. Girls-Kizlar demek cunki sonunda "s" veya "es" var o zaman cokluk bildiredektir

9 ay önce

CHERMENDER
CHERMENDER

Aksini iddia eden oldu mu? Uzun süredir bakmadım da?

1 ay önce

CHERMENDER
CHERMENDER

Tamam olmuş şimdi gördüm

1 ay önce

EdaNurCan3

Kızlar

10 ay önce

NihalSunbu

Aynen

10 ay önce

NihalSunbu

Bende bayildim

10 ay önce

UnderTRGT1

Kızlar yazdım

10 ay önce

ykZLdV

Ekranda Roblox oyununun ekranı var.Robloxu çok severim :)

6 ay önce

gzde870309

Girls kizlar demek olmasi lazim cunku s takisi cokluk bildiriyor girls kizlar gril kiz

10 ay önce

Haticeahin852630

Sadece s ha rfi koymadim..

10 ay önce

ZeynepUgur4

Bende koymamıştım

8 ay önce

bilgili14

Bence kızlar

10 ay önce

nimet956654

Bencedekizlar

10 ay önce

JlideYanca

Ben geç tim valla kızlar çıktı

10 ay önce

CHERMENDER
CHERMENDER

bilgili14, nimet956654 ve JlideYanca zaten girls kızlar demek.

Girls=Kızlar

1 ay önce

EmrecanTrk6

Kalktı

9 ay önce

CHERMENDER
CHERMENDER

?

1 ay önce

Dream662479

Lan bu nasıl konuşuyo

9 ay önce

CHERMENDER
CHERMENDER
1 ay önce

Gulsum736875

9 ay önce

Sema688817

Yaa çok kolay

9 ay önce

cisem6f

amk bi sene geçti gibi oldu ya her seferinde girls - we read- girls- we read diyo

9 ay önce

Anan228378

Programı anasına tekme atacam bu ne yaaa

9 ay önce

Sude152440

İt is true thanks duolingo

9 ay önce

MERVE986289

kolaydı

9 ay önce

MERVE986289

ya ilk harfini büyük yazmadım diye kabul etmiyo

9 ay önce

MERVE986289

ya ilk harfi büyük olsa ne olur olmasa ne olur

9 ay önce

beyza625546

bende aynısını yazdım yanlış dedi demekki bu sitede ALLHIN malı çıktı...

8 ay önce

Kaan220847

Doğru yazıyorum yanlış diyor alttada yazdığımın aynısı çıkıyor!

8 ay önce

TahaBostan2

bence çok kolaydı çünkü "girl" kız anlamında olduğundan "girls" kızlar anlamına geliyor

8 ay önce

HATCEKarak

L

8 ay önce

UnLost1

Yanlıs diyor dogru cevaba

8 ay önce

NurcanKl4

Heh

7 ay önce

Byz_

Jk Ssjdjjdjxjjjdkdkkadkajfjjekiariai4ai4iaf8duraiia4iariijarjaj4ja4jraji4rorrorrorirrroorq9rii4rriqkrkek 0

7 ay önce

furkan359213

Ben gerçekte hepsini bitirdim bu başka hesap

7 ay önce

ykZLdV

Ya ben atnısını söylüyorum,olmuyor.Arkadaşlar size bir şey öneriyorum.Ses dinleme şeyini açın sonra o söyleyen cinsiyetsiz şeyin söylemesi için hoperlör gibi olan şeye basın.Cihaz kwndi sesini duyacagı için "OLDU"diyecektir.Bunu denemenizi tavsiye ederim.Stres yok :D

6 ay önce

Berna999833

Aynen

6 ay önce

naz329430

Cevabı doğru yazıyorum ama hep yalnış diyor

3 ay önce

murad954975

kelimelerin okunuşlarını yapamıyorum

2 ay önce

iukimini24

Bunlar güzel değil

2 ay önce

SerraPnar

Grils kiz demek

11 ay önce

arzu363788

Kızlar demek

1 ay önce

CHERMENDER
CHERMENDER

Kızlar

1 ay önce

Bircan191914

Çok güzel bir oyun

10 ay önce

Bircan191914

Bayıldım oyuna

10 ay önce

NihalSunbu

Aynen

10 ay önce

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.