"Ich dachte sofort an dich."

Çeviri:Ben hemen seni düşündüm.

June 11, 2017

9 Yorum


Tscudodiquercia

Sofort Ich dachte an dich desek de bir şey farkeder mi ? ya da Ich dachte an dich sofort ?

August 14, 2017

SabineBergmann1

Hayir, sadece doğru: Ich dachte sofort an Dich ya da Sofort dachte ich an Dich.

August 14, 2017

Ahmet89903

farketmez

September 9, 2017

enanasya

'Ich dachte sofort dich' desek yanlış mı olur?

June 11, 2017

SteffiBookworm-

Evet, bu cümlede "an" gerektir.
an jemanden denken

June 11, 2017

SabineBergmann1

"Ben derhal seni düşündüm" neden yanliş

July 21, 2017

oduman77

derhal de hemen anlamında. Ama kullanıldığı cümleye göre küçük farklılık gösterebiliyor. Derhal genellikle emir cümlesinde kullanılır. Doğal afet sonrası bu cümle söylenebilir "Ben hemen seni düşündüm."

July 30, 2017

SabineBergmann1

çok teşekkürler. Şimdi anladim

July 30, 2017

LaVarBall3

"Ben seni hemen düşündüm" yazdım yanlış dedi.

August 9, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.