"Myparentsrespecthim."

Fordítás:A szüleim tisztelik őt.

4 éve

6 hozzászólás


AttilaHerc

Nem tudom, hogy miért kell újra és újra a névelők miatt nyafogni. Nem tudom, hogy hol tanultatok magyarul, de magyartalan a mondat, ha elhagyjuk a névelőt.

4 éve

GereVince

Magyartalan? Névelő nélkül is magyarul van: Szüleim tisztelik őt! Hiányos a magyar irodalomtudásod. Ja! Anyám tanított magyarul, ő is magyar!

4 éve

narancs12

A magyarban is kell a névelő! Igaza van annak,aki azt írta.

3 éve

BLacee
BLacee

Ez már tényleg idegesítő!!!

Nem fogadja el a "Szüleim tisztelik őt" választ! Azért bosszantó mert másik hasonló mondatnál nem követeli meg a névelőt a válaszban. Sokadszor van az, hogy csak a szerencsén múlik a helyes válasz eltalálása!

4 éve

fectroll
fectroll

Nyugalooooom!

3 éve

MarcsiHorvath

Jjelentettem a névelőt!

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.