A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What is he like?"

Fordítás:Milyen ő?

4 éve

14 hozzászólás


RajosMt
RajosMt

Ez egy szókapcsolat amivel arra kérdezel rá hogy "Milyen" ( az a valami/valaki ) : What ... like ? (What is she/he/it like ? = Milyen ő/az ? ) Ennél a kérdésnél a like MINDIG a mondat végén van, a What pedig term. az elején, közte pedig az amire rákérdezünk.

4 éve

Csacsika2

köszi

3 éve

Erika414132

Köszönöm az érthető magyarázatot!

2 hónapja

DvidIstvnM

A what like fejezi ki a milyen kérdőszót ebben az esetben. A simán "what is he?" kérdéssel azt kérdezed, hogy ő micsoda?, ő mi?

4 éve

tigrisgyerek

Szerintem létige esetén iyen olyan milyen, cselekvés megléte esetén szeretni a jelentése a "like"-nak.

4 éve

cs.luke

ide miért kell a like? nem elég a 'What is he'?

4 éve

askat1951

like= úgy, mint, szeret, amilyen.... olyan, ezt mind jelenti

4 éve

Tuskebaj

Engem is az érdekelne, hogy kell tényleg ide a like? Ha igen, miért?

4 éve

VictoriaBo504925

En se ertem en azt hittem hogy azt jelenti hogy "mit szeret?"

4 éve

bmp001

Én is azt hittem, hogy azt jelenti: "Mit kedvel?".

4 éve

sandordeak65

Az úgy lenne (szerintem), hogy "what does he like". Amúgy én sem értette m a fordítást, és én is úgy gondoltam, mint Te:-)

4 éve

BlankaPaula

A LASSÚ kimondásnál nem lehetett érteni a like-t, úgy elhadarta. De csak azt

2 éve

mindegy45

Engem az érdekelne, hogy miért nincs a like végén -s? Én úgy gondoltam, hogy mivel E/3 ragozás kap egy -s ragot. "What is she likes?"

Köszönöm előre is

2 éve

kapos
kapos

A "like" itt nem ige, hanem egy elöljárószó, amit nem ragozunk. Amit ragozni kell, az a létige, ami el is van ragozva ("is").

1 éve