1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have no class today."

"We have no class today."

Fordítás:Nincs ma óránk.

March 21, 2014

11 hozzászólás


HPetyko

Itt miért nem a "do not have"-et kell használni? Mégis jól emlékszem, hogy a "have no"- val is lehet tagadni? Vagy itt valami rendhagyó eset van?


szivoskati

Ezt találtam: A 'vkinek vmije nincs' kifejezésének legbiztosabb módja, ha a no szót használjuk a have-vel; a He has a beard tagadó változata tehát leginkább He has no beard (a régies He hasn't a beard mellett). Természetesen helyes a He hasn't got a beard és a He doesn't have a beard is. (Itt: http://lingua.angol.hu/klm/55.HTM)


HPetyko

Köszönöm! :)


KuruczTom

A class osztályt is jelent?


SisterDawn74

A sztaki szerint tanítási órát is jelent, bár valóban furcsa...


ElekesPanni

Igen, de úgy elég furcsa lenne a mondat, hogy Ma nincs osztályunk.


Bauer01

Nincs ma tanóránk

NEM fogadja el, pedig ez nem falióra nem karóra hanam tanóra Vagy én vagyok a zizi?


xcbiker

Én ezt irtam es nem fogadta el.... Nincs tanitasunk ma.


Tibor687133

A class osztályt jelent nem órát


SzabolcsPh1

Magyarul ma nincsenek óráink


AndrasLeve1

Ma nincs óránk. Nem fogadja el? ?? Miert?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.