1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Hoş geldiniz hanımlar."

"Hoş geldiniz hanımlar."

Çeviri:Willkommen, meine Damen.

June 12, 2017

15 Yorum


lm.ince

Nasıl meine Damen oluyor bu?!


Eymenanwalt

niye meine Damen?


humetin

Hoş geldiniz hanımefendilerim.


bayan_ingilizce

Rapor ettim siz de edin


Kalligrafist

Burdaki meine kelimesi ne anlamda kullanılıyor? Alamanca'da buna benzer kullanımlar varmı?


MisterLott

Ne biçim cümleler var bu "insanlar" konusunda ya!


messer689857

Die Damen sind willkommen


Ahmet632210

Benim hanımım hoşgeldi gibi olmuyor mu bu?


ali649388

Saçma/benim hanımım


Yashar272714

Nerden rapor edilir?


YNSZ1

Hoş geldin hanımım :)


Tetiktrade

Ama bu benim hanımım anlamına gelmiyormu? "Meine Damen"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.