1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I eat sugar."

"I eat sugar."

Tłumaczenie:Jem cukier.

March 22, 2014

24 komentarze


PolandBoy

Jestem na diecie xD


hariball

Ja napisałam ja jem cukier i mi zaliczyło tylko pisało inne tłumaczenie jem cukier


MaryJohn2

No i dobrze ;) W sumie nie musisz następnym razem używać "Ja" , bo forma "jem" jest tylko dostępna dla 1 osoby pojedynczej. Bo nie powiesz np. Ty jem cukier , albo Ona jem cukier. ;)


buskes76

"I eat sugar" - "Jem cukier" w sensie "Jadam cukier" gdyż to czas Present Simple
a gdyby chodziło o to że jem teraz ~ w tym momencie to byłoby; "I am eating sugar" = "I'm eating sugar" czyli czas Present Continuous


FOXY384

XD jem cukier nowe danie 2019 roku


DominikaDy12

Napisałam poprawnie i niezaliczone :/ juz druga taka sytuacja


FOXY384

Subuj na yt ok? Mnie taka sama nazwa i baner


skocznykuc

Matko napisałam " i eat sugar " i mi nie zaliczyli


Yola448704

trzeba było napisać po polsku: "Jem cukier".


angielski1289088

I co dalej robić pisze dobrze ,jem cukier,i nie mogę iść dalej


Vengir

Spróbuj zrobić lekcję jeszcze raz. Może pomoże. Jeśli chciałbyś zgłosić błąd, pamiętaj o zrzucie ekranu.


lola781767

Przez pomyłkę napisałam jem cukkier i mi nie zaliczyło


Krzys290012

napisałem jem cukier poprawne znaczenie lecz nie zostało to uznane


Krzys290012

To znaczy:Jadam cukier


legomaniak

napisałem''ja jem cukier?!''i zaliczylo bez literówki


KamilaJami1

To jest okropne ciągle muwie dobrze a tu mi wyskakuje że źleeeee


Vengir

System rozpoznawania mowy nie zawsze działa idealnie W razie problemów mów powoli, słowo po słowie.


SewerynMak

Napisałem "ja jem cukierka" i nie zaliczyło

??????????????????????


Yola448704

I eat sugar - Jem cukier

I eat the candy - Jem cukierka


grusia11

Jem cukier. I eat suger, nie przyjmuje tłumaczenia, co to jest, Jaki błąd?


MaryJohn2

Ponieważ w Twojej odpowiedzi znajduje się literówka "sugEr" , a pisze się "sugar" ;).

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij