1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich sollte ins Bett gehen."

"Ich sollte ins Bett gehen."

Çeviri:Yatsam iyi olur.

June 13, 2017

8 Yorum


humetin

Yatağa gitmeliydim. (sollten)

Yatağa gitmeliyim (sollen)


SteffiBookworm-

"Yatağa gideyim" de doğru mu?


ufuk466778

Cümleye iyi olur anlamını veren nedir?


aligksl01

Bende merak ettim ben soracaktim vallahi


ayse658030

yataga gitsem iyi olur,yada uyusam iyi olur


irfan73267

Sollten olunca Yatağa gitmeliydim olması gerekmez mi?


aligksl01

Iyi olur anlamı kazandiran ne arkadaslar bilen var mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.