A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Legalább egy órára van szükségünk."

Fordítás:We need at least an hour.

0
4 éve

11 hozzászólás


GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Miért an hour? miért nem a hour? Az általános szabályból ez következne

1
Válasz4 éve

Pola51

..mert a "H"-t nem ejtjük ki, így az elöljárószó "an" lesz, mivel magánhangzó előtt áll elvileg.

5
Válasz2 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Soha ne válaszolj olyan kérdésre amit évekkel ezelött kérdeztek, és helyes válaszokat is adtak már rá.

-6
Válasz2 éve

fectroll
fectroll

Mert nem háur- t, hanem áur - t.

-2
Válasz4 éve

drbogar

György, nekem spec segített, hogy megválaszolta. :)

0
Válasz2 éve

Tamas51

Szerintem sem rossz ha valaki megválaszol egy kérdést még akkor sem ha a kérdező időközben már valahonnan megismerte is a választ. Egy új felhasználó a sok megválaszolatlan kérdésből semmit sem tanul.

-1
Válasz2 éve

Bonzor

Miért határozatlan névelőt, miért nem határozott számnevet használ ebben a mondatban?

0
Válasz8 hónapja

Harga
Harga

Egynél több esetén számnevet, máskor névelőt szoktak használni pl., an hour, half an hour, quarter an hour.

0
Válasz7 hónapja

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Ezért jeleztem, hogy minden bejegyzéshez oda kellene írni a dátumot, hiszen ez a kérdés például számomra tökéletesen idejét múlta. A program fokozatos fejlődése közben más helye már megválaszolta ezt és sok más régebben felmerült kérdésemet.

-3
Válasz4 éve

Pola51

Hát igazad van, de sajna nincs időm mindig végigolvasni valamennyit. Gondolom, azért a többféle megközelítéses magyarázat az újaknak segít jobban megérteni.

0
Válasz2 éve