"A színházak nagyok."

Fordítás:The theaters are big.

4 éve

10 hozzászólás


csarkesz
csarkesz

Miért nem jó a large big helyett?

4 éve

gsziszi

Miért, nem jó? Szerintem jó, max. Nem fogadja el. Jelentsd

4 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Nem tesszük ki a határozott névelőt :Többes számú főnevek előtt, ha azokat általános értelemben használjuk. Ennél általánosabban nem lehet állítást megfogalmazni.

3 éve

peter.birk

huge nem lenne jó?

3 éve

stresss.kt

Az oriasi

3 éve

blackpityu

Jelent "nagy"-ot is, nem csak "óriási"-t. https://translate.google.com/#en/hu/huge

3 éve

katah4

Én is large-ot írtam, és nekem sem fogadta el.

3 éve

Desty74

Nem theatres-nek kell írni?

2 éve

csarkesz
csarkesz

A "theatre" inkább brit angol, a "theater" pedig inkább amerikai és a Duolingo pedig kinyilvánítottan amerikai angolra tanít.

2 éve

Desty74

Köszönöm a választ!

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.