Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Dönem ekimden aralığa kadar gider."

Çeviri:The period goes from October to December.

0
4 yıl önce

20 Yorum


efehobbit

period yerine season da olabilir mi ?

6
Cevap ver4 yıl önce

isakucukoguz

Olabilmeli ama bunu hazırlayanlar neye göre hazırlamışlar anlamadım.

-2
Cevap ver4 yıl önce

hacimustafa27

Aklıma ilk Season yazmak geldi. Bende de olmalı

3
Cevap ver3 yıl önce

TayfunSuer

Term goes from October to December 'I kabul etmesine sevindim.

2
Cevap ver4 yıl önce

auspices

"The" sız nasıl kabul edilebilir ki? Burada belirli bir dönemden bahsetmiyor mu? Dönemler hep mi ekimden aralığa kadar gider?

2
Cevap ver3 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Neden go yerine goes kullanmamız gerekiyor?

1
Cevap ver4 yıl önce

isakucukoguz

Çünkü "Dönem" 3. tekil şahıstır. Geniş zamanda 3. tekil şahıslarda olumlu düz cümlelerde does yardımcı fiili görünmez bunun yerine fiile "s / es" takısı gelir.

9
Cevap ver14 yıl önce

TncyD7
TncyD7

"to" yerine "until" kullanamaz mıyız?

0
Cevap ver4 yıl önce

isakucukoguz

Bence de until kullanılabilir ama niye böyle yapmışlar anlamadım.

-4
Cevap ver4 yıl önce

savasxxx

"from .... to" bir kalıptır. "until" kullanamazsınız.

0
Cevap ver3 yıl önce

gmz1030

Aylarin bax harfi kucuk olunca kabul etmiyior

0
Cevap ver3 yıl önce

SudePirana

hayir kabul ediyo

0
Cevap ver3 yıl önce

F.KARA

goes , does , vs gibi konular hakkında küçük bir bilgi rica ediyorum nerde nasıl kullanacağız

0
Cevap ver3 yıl önce

omaromaro

genis zamani calisman lazim..

0
Cevap ver3 yıl önce

Dogan1938

Dönemi periyot olarak kullanması yerinde

0
Cevap ver3 yıl önce

galata05

Period anlamı nedir

0
Cevap ver2 yıl önce

galata05

Bana Aralığa kadar nasıl yazılır

0
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Period dönem demek.

0
Cevap ver2 yıl önce

ImportantSecret

to yerine until kullanınca neden kabul etmiyor? period yerine season yazınca da kabul etmiyor?

0
Cevap ver1 yıl önce

BURAKKOPMA

niye from niye to kullandığımızı biri anlatabilir mi

0
Cevap ver5 ay önce