1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Dönem ekimden aralığa kadar …

"Dönem ekimden aralığa kadar gider."

Çeviri:The period goes from October to December.

March 22, 2014

25 Yorum


efehobbit

period yerine season da olabilir mi ?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Olabilmeli ama bunu hazırlayanlar neye göre hazırlamışlar anlamadım.


hacimustafa27

    Aklıma ilk Season yazmak geldi. Bende de olmalı


Kasm210334

    yazdim ama kabul etmedi


auspices

    "The" sız nasıl kabul edilebilir ki? Burada belirli bir dönemden bahsetmiyor mu? Dönemler hep mi ekimden aralığa kadar gider?


F.KARA

    goes , does , vs gibi konular hakkında küçük bir bilgi rica ediyorum nerde nasıl kullanacağız


TayfunSuer

    Term goes from October to December 'I kabul etmesine sevindim.


ImportantSecret

    to yerine until kullanınca neden kabul etmiyor? period yerine season yazınca da kabul etmiyor?


gmz1030

    Aylarin bax harfi kucuk olunca kabul etmiyior


Dogan1938

    Dönemi periyot olarak kullanması yerinde


galata05

    Period anlamı nedir


Ceren243842

    Period=Dönem Umarim yardımcı olmusumdur


galata05

    Bana Aralığa kadar nasıl yazılır


ferdi48130

    Period dönem demek.


BURAKKOPMA

    niye from niye to kullandığımızı biri anlatabilir mi


Hakangrel2

    am is are ı öğrenemeyişimden resmen tiksiniyorum. İngilizce kurslarının ilk ders konusu bu. Am is are dan kırmızı donk yapınca ekrana kafa atasım geliyor sinirden


hakan.sait

    Çok bilen çok yanılır. "until" yazdık fazla geldi :)


DefneZmra

    benim cevabımın doğru olması gerekiyordu


Esin292

    Otnhtqjhrnrnjtnyqj


istroze

    Abi iki saattir yapamadim


1DenizDerin

    Neden goes fiilinden sonra to gelemezdi?


SperBilim

    "The period goes to December from October." Niye olmuyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.