1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Dönem ekimden aralığa kadar …

"Dönem ekimden aralığa kadar gider."

Çeviri:The period goes from October to December.

March 22, 2014

15 Yorum


efehobbit

period yerine season da olabilir mi ?

May 24, 2014

isakucukoguz

Olabilmeli ama bunu hazırlayanlar neye göre hazırlamışlar anlamadım.


hacimustafa27

Aklıma ilk Season yazmak geldi. Bende de olmalı


TayfunSuer

Term goes from October to December 'I kabul etmesine sevindim.


auspices

"The" sız nasıl kabul edilebilir ki? Burada belirli bir dönemden bahsetmiyor mu? Dönemler hep mi ekimden aralığa kadar gider?


ImportantSecret

to yerine until kullanınca neden kabul etmiyor? period yerine season yazınca da kabul etmiyor?


gmz1030

Aylarin bax harfi kucuk olunca kabul etmiyior


F.KARA

goes , does , vs gibi konular hakkında küçük bir bilgi rica ediyorum nerde nasıl kullanacağız


omaromaro

genis zamani calisman lazim..


Dogan1938

Dönemi periyot olarak kullanması yerinde


galata05

Period anlamı nedir


galata05

Bana Aralığa kadar nasıl yazılır


ferdi48130

Period dönem demek.


BURAKKOPMA

niye from niye to kullandığımızı biri anlatabilir mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.