"Dönem ekimden aralığa kadar gider."

Çeviri:The period goes from October to December.

4 yıl önce

20 Yorum


efehobbit

period yerine season da olabilir mi ?

4 yıl önce

isakucukoguz

Olabilmeli ama bunu hazırlayanlar neye göre hazırlamışlar anlamadım.

4 yıl önce

hacimustafa27

Aklıma ilk Season yazmak geldi. Bende de olmalı

4 yıl önce

TayfunSuer

Term goes from October to December 'I kabul etmesine sevindim.

4 yıl önce

auspices

"The" sız nasıl kabul edilebilir ki? Burada belirli bir dönemden bahsetmiyor mu? Dönemler hep mi ekimden aralığa kadar gider?

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Neden go yerine goes kullanmamız gerekiyor?

4 yıl önce

isakucukoguz

Çünkü "Dönem" 3. tekil şahıstır. Geniş zamanda 3. tekil şahıslarda olumlu düz cümlelerde does yardımcı fiili görünmez bunun yerine fiile "s / es" takısı gelir.

4 yıl önce

gmz1030

Aylarin bax harfi kucuk olunca kabul etmiyior

4 yıl önce

SudePirana

hayir kabul ediyo

4 yıl önce

F.KARA

goes , does , vs gibi konular hakkında küçük bir bilgi rica ediyorum nerde nasıl kullanacağız

4 yıl önce

omaromaro

genis zamani calisman lazim..

3 yıl önce

Dogan1938

Dönemi periyot olarak kullanması yerinde

3 yıl önce

galata05

Period anlamı nedir

3 yıl önce

galata05

Bana Aralığa kadar nasıl yazılır

3 yıl önce

ferdi48130

Period dönem demek.

3 yıl önce

ImportantSecret

to yerine until kullanınca neden kabul etmiyor? period yerine season yazınca da kabul etmiyor?

1 yıl önce

BURAKKOPMA

niye from niye to kullandığımızı biri anlatabilir mi

9 ay önce

TncyD7
TncyD7

"to" yerine "until" kullanamaz mıyız?

4 yıl önce

isakucukoguz

Bence de until kullanılabilir ama niye böyle yapmışlar anlamadım.

4 yıl önce

savasxxx

"from .... to" bir kalıptır. "until" kullanamazsınız.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.