1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Ona mówi nie."

"Ona mówi nie."

Tłumaczenie:She says no.

March 22, 2014

10 komentarzy


Juliaopulia

speak to znaczy mówić ja to wpisałam i uznano to za błąd a przecież to to samo


Arisa89

Czytając niżej komentarze yuioyuio dowiesz się, że jednak jest różnica :)


[użytkownik usunięty]

    Czemu says?


Bogdan299690

    I say, you say ale he, she says 3 os.


Duhkha_

    co znaczy she is saying no?


UrszulaGos

    Gubię się w tym ,,mówieniu,, speak, talk, say... Ciagle inaczej mi wychodzi


kamil823009

    To troszkę bez sensu ale nic nie zrobisz, metoda prób i błędów jak całe życie

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.