1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun onu tanıdığı açıktı."

"Onun onu tanıdığı açıktı."

Çeviri:It was clear that he knew her.

March 22, 2014

10 Yorum


Batuhanil

"clear" yerine "obvious" falan kullanamıyor muyuz?


Selcen_Ozturk

kullanabiliriz. lütfen eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!http://www.duolingo.com/comment/1416077


SleymanGLL

Onun onu tanıdığı çıktı Yanlış yazılmış değilmi?


Aziz751318

Biraz daha mantikli ve açıklayıcı cümleler kullanırsaniz dersler bizim açimizdan daha verimli olir


wise787172

Onun onu tanıdığı belli desek olmaz mi


Woodeland

Neden knew , know olmaz mı?


SabaBenzer

Olmaz, çünkü cümle geçmiş zaman


halil313338

It was clear to he know to him Olmaz dedi


esin74963

Her yerine his yazdım kabul etmedi


Cenk864467

That he knew her was clear

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.