Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun onu tanıdığı açıktı."

Çeviri:It was clear that he knew her.

4 yıl önce

4 Yorum


Batuhanil

"clear" yerine "obvious" falan kullanamıyor muyuz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanabiliriz. lütfen eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

SleymanGLL

Onun onu tanıdığı çıktı Yanlış yazılmış değilmi?

1 yıl önce

wise787172

Onun onu tanıdığı belli desek olmaz mi

1 yıl önce