"Onun onu tanıdığı açıktı."

Çeviri:It was clear that he knew her.

March 22, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

Batuhanil

"clear" yerine "obvious" falan kullanamıyor muyuz?

March 22, 2014

Selcen_Ozturk

kullanabiliriz. lütfen eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!http://www.duolingo.com/comment/1416077

March 22, 2014

SleymanGLL

Onun onu tanıdığı çıktı Yanlış yazılmış değilmi?

November 20, 2016

wise787172

Onun onu tanıdığı belli desek olmaz mi

September 21, 2017

Woodeland

Neden knew , know olmaz mı?

March 6, 2019

SabaBenzer

Olmaz, çünkü cümle geçmiş zaman

May 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.