"We live with our parents."

Fordítás:A szüleinkkel lakunk.

March 22, 2014

15 hozzászólás


czahevi

A szüleinkkel élünk. is elfogadható szerintem

March 22, 2014

tuumangol

én is Így gondolom

March 22, 2014

Maminti.

Jelenteni kell!

March 22, 2014

tuumangol

megtettem :)

March 23, 2014

Maminti.

Jó, mert én is :)

March 23, 2014

ELLA211

És most én is. :))

March 24, 2014

nevetobuddha

Én is :)

March 25, 2014

LightmanHUN

Most már elfogadja.

April 10, 2015

Vica58

Már megint miért nem jó??? A szüleinkkel élünk?

March 25, 2014

puskaskati

Már elfogadták a 'szüleinkkel élünk"-et. Köszi, hogy jelentettétek. :)

April 3, 2014

zdani3

A szüleinkkel együtt élünk. ez miért nem jó?? :D

July 26, 2017

sampi19

A mai napig nincs kijavítva. Négy év.... Vajon a fizetős változat is ilyen?

November 27, 2018

Quarker1

Ez hülye bazdmeg. Ráviszem az egeret a live-re és kiírja hogy élünk/lakunk, erre az élünket nem fogadja el.

March 25, 2014

Maminti.

Jelenteni kell, ahányszor csak belebotlunk! Majd csak elfogadják. :D

March 25, 2014

Tamas600210

Nekem most nem fogadta el az élūnket.

August 28, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.