"Εγώ διαβάζω βιβλία."

Μετάφραση:I read books.

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


kadosta1

I read a book

πριν από 10 μήνες

D_..
D_..
Mod

book=βιβλίο
books=βιβλία
a book=ένα βιβλίο

Η πρόταση χρησιμοποιεί τον πληθυντικό, δε νομίζω ότι χωράνε άλλες ερμηνείες.... :)

πριν από 10 μήνες

Snakes37

Στο read μπορούμε να βάλουμε (reads)??

πριν από 2 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Δε μπορούμε να βάλουμε reads, επειδή αυτή είναι μορφή που παίρνει το ρήμα μονάχα στο τρίτο ενικό πρόσωπο. Η πρόταση, όμως, εδώ χρειάζεται το πρώτο ενικό (I), δηλαδή, I read.

Υπενθυμίζουμε ότι τα ρήματα στα Αγγλικά κλίνονται όπως και στα Ελληνικά (αλλά με πολύ μικρότερη ποικιλία στις καταλήξεις).

Στον Ενεστώτα, τα ομαλά ρήματα (όπως και το read) κλίνονται ως εξής:

I read

You read

He/She/It reads

We read

You read

They read

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.