"Εγώ διαβάζω βιβλία."

Μετάφραση:I read books.

June 14, 2017

5 σχόλια


kadosta1

I read a book

February 2, 2018

D_..
Mod

    book=βιβλίο
    books=βιβλία
    a book=ένα βιβλίο

    Η πρόταση χρησιμοποιεί τον πληθυντικό, δε νομίζω ότι χωράνε άλλες ερμηνείες.... :)

    February 2, 2018

Snakes37

    Στο read μπορούμε να βάλουμε (reads)??

    September 17, 2018

MarsTheSoap

    Δε μπορούμε να βάλουμε reads, επειδή αυτή είναι μορφή που παίρνει το ρήμα μονάχα στο τρίτο ενικό πρόσωπο. Η πρόταση, όμως, εδώ χρειάζεται το πρώτο ενικό (I), δηλαδή, I read.

    Υπενθυμίζουμε ότι τα ρήματα στα Αγγλικά κλίνονται όπως και στα Ελληνικά (αλλά με πολύ μικρότερη ποικιλία στις καταλήξεις).

    Στον Ενεστώτα, τα ομαλά ρήματα (όπως και το read) κλίνονται ως εξής:

    I read

    You read

    He/She/It reads

    We read

    You read

    They read

    September 17, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.