A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will take you home."

Fordítás:Haza foglak vinni.

1
4 éve

12 hozzászólás


LukcsMihly

Az el foglak vinni hazát is jelentettem

3
Válasz4 éve

elefani
elefani

A hazaviszlek majd, mért nem jó?

1
Válasz14 éve

csilla69

jelentsd te is, mert jónak kell lennie

1
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Mert LEHET, hogy csak úgy szereti a bagoly, hogy "Majd hazaviszlek."

1
Válasz3 éve

kogu4
kogu4

v.ö. It will take too much time. Túl sok időt fog igénybe venni.

1
Válasz3 hónapja

LszlSzalay1

Többször meghallgatva is a you helyett azt hallom, hogy him.

0
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

Lehet, hogy 2015. júniusára már elvitték a gépet logopédushoz, mert most már a "you" helyet nem mondja, hogy "him".

1
Válasz3 éve

PipaMaczo

Kétszer nem hasznalja a magyar nyelv a majd szot egy mondatban.

0
Válasz2 éve

VargaAttil4

El foglak vinni az otthonodba... ???

0
Válasz2 éve

Tamas51

I'll take your home.

0
Válasz1 éve

Apple.Kawaii

Nem your home, az azt jelentené, hogy elveszem a lakásodat. Szerintem a fenti válasz jó kellene legyen, javítsatok ki, ha nem

0
Válasz1 éve

Mongol45

A szörszálhasogató és várakoztató szivatással nem igen ösztönzik tanulásra az embert.

0
Válasz10 hónapja

Kapcsolódó fórumok