1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Try the cheese!"

"Try the cheese!"

Fordítás:Kóstold meg a sajtot!

March 22, 2014

20 hozzászólás


macika-macika

Mi utal arra, hogy (TE) kóstold?

January 23, 2017

Maminti.

Az angol nyelvben, ha nincs személynévmás, akkor az felszólító mondat.

January 23, 2017

macika-macika

köszönöm

January 24, 2017

---Ati---

egyedül E/2-ben és T/2-ben maradhat el az alany felszólító módban és ekkor kezdjük a mondatot az igével

(többi esetben a felszólításnál pedig let-et használunk)

September 11, 2018

malackutya

Ha nincs szem.nevmas a mondatban, akkor vagy you, v we.

June 23, 2018

NagyTamsLevente

Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűm.

October 31, 2015

czahevi

Az előző mondatnál próbált írtam, akkor az volt, hogy kóstold, itt meg próbáld? Szerintem ide is jó a kóstold, vagy nem?

March 22, 2014

Maminti.

Igazából a kostól = taste. Nem igazán értem, ételhez miért a "try"-t írták.

March 22, 2014

bruati

jó a try, de itt azt jelenti, hogy kóstol

March 29, 2014

Maminti.

Igazad van, be is jelentettem. :)

March 31, 2014

BEeeSTia

Tegnap is kellett valami kaját próbálni, akkor az (is) helyes megoldás volt, hogy próbáld meg. Remélem már nincs benne, nagyon szúrta a szemem.

April 17, 2015

ZsanettFld

Én is ezen gondolkoztam

November 12, 2016

evairenpinter

A felszólító angol mondat arról ismerszik meg, hogy nincs alany.

November 19, 2016

csabesz3

Érthetőbben kiejteni a "try"-t mert egyáltalán nem hasonlít a kiejtésnél, a megadott szóra, ugyanis mindig "child"- ként lehet érteni! Négyszer hallgattam meg zsínórban, s mindig "child"-ot hallottam.

August 20, 2017

[törölt felhasználó]

    mi a különbség a kóstold meg a sajtot és a kóstolj sajtot között?

    January 16, 2018

Rozli3

    Soha nem hallottam a try szót 'csáj' nak ejteni

    February 17, 2019

bruati

    Nem is úgy kell, hanem csráj, persze nem magyar cs-vel. https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/try_1?q=try

    ja persze a beszédhibás angolok inkább csájnak ejtik, de én az amerikait tartom a normálisnak

    February 18, 2019

Margit565585

    Csabesz 3- mal együtt kérem, érthetőbben beszéljenek velünk! Lassitva, gyorsítva sem értettem. A try szóban mit kell cs-nek ejteni?

    June 12, 2019

bruati

    a 'tr'=csr tehát csráj, csrí (tree)

    June 13, 2019

SztsLszl

    Gyakorlatilag teljesen érthetelen a nő kiejtése

    August 5, 2019
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.