A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Try the cheese!"

Fordítás:Kóstold meg a sajtot!

4 éve

22 hozzászólás


macika-macika

Mi utal arra, hogy (TE) kóstold?

1 éve

Maminti.
Maminti.

Az angol nyelvben, ha nincs személynévmás, akkor az felszólító mondat.

1 éve

macika-macika

köszönöm

1 éve

malackutya

Ha nincs szem.nevmas a mondatban, akkor vagy you, v we.

1 hónapja

NagyTamsLevente

Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűm.

2 éve

czahevi

Az előző mondatnál próbált írtam, akkor az volt, hogy kóstold, itt meg próbáld? Szerintem ide is jó a kóstold, vagy nem?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Igazából a kostól = taste. Nem igazán értem, ételhez miért a "try"-t írták.

4 éve

bruati

jó a try, de itt azt jelenti, hogy kóstol

4 éve

Maminti.
Maminti.

Igazad van, be is jelentettem. :)

4 éve

BEeeSTia

Tegnap is kellett valami kaját próbálni, akkor az (is) helyes megoldás volt, hogy próbáld meg. Remélem már nincs benne, nagyon szúrta a szemem.

3 éve

IstvnNagy16

Az a felkiáltójel kell oda?

2 éve

Niki876837

Igen mert nincs alany, (szem.nevmas) igy lesz felszolito mondat!

2 éve

Maminti.
Maminti.

Az angol mondat végén nem kell, de a magyar mondat végén kell! :)

2 éve

timika03

És hol Te?

2 éve

Borgi1981

A "kipróbálja a sajtot" nem jó? ha nem ,miért nem?

2 éve

ZsanettFld

Én is ezen gondolkoztam

1 éve

evairenpinter

A felszólító angol mondat arról ismerszik meg, hogy nincs alany.

1 éve

Barni509158

e miert nem jó? megkóstolja a sajtot

1 éve

bruati

azé me felszólító módban van a mondat!

1 éve

csabesz3

Érthetőbben kiejteni a "try"-t mert egyáltalán nem hasonlít a kiejtésnél, a megadott szóra, ugyanis mindig "child"- ként lehet érteni! Négyszer hallgattam meg zsínórban, s mindig "child"-ot hallottam.

11 hónapja

Jan706432

mi a különbség a kóstold meg a sajtot és a kóstolj sajtot között?

6 hónapja