"Kérem a számlát."

Fordítás:The check, please.

4 éve

7 hozzászólás


gabor.huszar

The bill, please! Szerintem, de lehet tébedek

4 éve

matolcsib

Igen. szepen kerni meg Can I have/ May I have the bill please? ezt itt javitani kene, jelentsetek,sose hallottam ilyet se Angliaban,sem irorszagban :(

4 éve

zetorka

a Duo amerikai....

4 éve

KuruczTom

Please the bill. Nem ?!

4 éve

RJenni27

Nem. Ha így mondod akkor a please igének tűnik, ami a billre vonatkozik, és így teljesen mást jelent... A helyes megoldás: The bill, please - vagyis "a számlát, legyen szíves".

4 éve

0327787

Miért nem jó a please the chek

4 éve

Bauer01

The invoice please ezt se fogadja el!!!!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.