Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu keman çalarken duydum."

Çeviri:I heard him when he played the violin.

4 yıl önce

7 Yorum


dmrsinan

While he was playing the violin I heard him ? bu şekilde olmuyor mu yani

3 yıl önce

54-Tulin-24-42

While iken olarak kullandığını biliyoruz. Neden burada when kelimesi ilen olmuş

3 yıl önce

Pilot_candidates

when ve while aslına baktığımızda aynı anlamlara gelmektedir yani ikisine hem -iken hemde -dığında gibi cümlelerde rastlayabiliriz

2 yıl önce

murat.erta

Ben onu duydum 1.cumke I heard(it,him,her) 2.cumle keman çalarken.when he played the violin

4 yıl önce

Dualingotalip

I heard him playing the violin.

2 yıl önce

Baver3421

neden when kulanışmuş

2 yıl önce

SareDuman2

Yorum yapmak zorundamıyım

11 ay önce