"They change you."

Fordítás:Megváltoztatnak téged.

March 22, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


nemtommy

Ők megváltoztatnak téged - szerintem ez jó, de nem fogadta el


mate.komlos

"Megváltoztatnak téged". Ezt írtam, és jó is volt.


Maminti.

Persze, mert az a helyes fordítás. :D


Yvette867742

Honnan lehet tudni azt, hogy mikor hogy kell forditani? Más az értelme: Megváltoztatnak téged, s más az, hogy Leváltanak téged. :(


OLVABIGYO

Ezt a feladat írja :( !!


janess73

nekem sem, pedig már jeleztem a hibát.


Maminti.

El kellene fogadni, de a magyar nyelvben fölösleges a személyes névmás használata.


bilang87

(Ők megváltoztattak)-ot sem fogadta el.


Maminti.

Mert nem múlt idejű a mondat


JanosKaiser

Megváltoztatnak tégedet. - sem fogadta el. Vajon miért?


Pola51

Ugyanezt írtam és nem fogadta el nekem sem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.