A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They change you."

Fordítás:Megváltoztatnak téged.

4 éve

5 hozzászólás


nemtommy

Ők megváltoztatnak téged - szerintem ez jó, de nem fogadta el

4 éve

mate.komlos

"Megváltoztatnak téged". Ezt írtam, és jó is volt.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Persze, mert az a helyes fordítás. :D

4 éve

bilang87

(Ők megváltoztattak)-ot sem fogadta el.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert nem múlt idejű a mondat

4 éve

Kapcsolódó fórumok