"They change you."

Fordítás:Megváltoztatnak téged.

4 éve

15 hozzászólás


nemtommy

Ők megváltoztatnak téged - szerintem ez jó, de nem fogadta el

4 éve

mate.komlos

"Megváltoztatnak téged". Ezt írtam, és jó is volt.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Persze, mert az a helyes fordítás. :D

4 éve

bilang87

(Ők megváltoztattak)-ot sem fogadta el.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert nem múlt idejű a mondat

4 éve

janess73

nekem sem, pedig már jeleztem a hibát.

4 éve

Maminti.
Maminti.

El kellene fogadni, de a magyar nyelvben fölösleges a személyes névmás használata.

4 éve

JanosKaiser

Megváltoztatnak tégedet. - sem fogadta el. Vajon miért?

3 éve

brigg3

Téged. :)

2 éve

plumbum44

Kiváltanak téged. (pl. fogságból)-nem jó.Hogy mondanánk

4 éve

ShillaDra

Vagy lecserelnek teged mint egy jatekost

3 éve

ZsofiaHorv

Megváltoztatnak. Én szűkszavú voltam, de jónak kellene lennie a válaszomnak, most meg panaszkodhatok az elveszett szívecskéért. Jelentettem.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Szerintem nem jó, ha csak az írod "megváltoztatnak", mert az jelentheti azt is, hogy engem változtatnak meg. Itt kell a személyes névmás, hogy tudjuk kit változtatnak meg.

4 éve

vasvariistvan

Köszönöm, hogy jelentetted, már elfogadta.

4 hónapja

amukbazso

They change you = nekem hulyeseget irt ki

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.