A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mark it."

Fordítás:Jelöld meg!

0
4 éve

15 hozzászólás


KyoyamaMayaMira

Hallás alapján hogyan különböztetem meg: "mark it" vagy "market". Mert eszembe nem jutott hogy leleassítsam ellenőrzésképpen, mivel az utóbbi 10 feladatomban 4-szer a piacról volt szó. :(

2
Válasz4 éve

czahevi

A másik megoldás a Ezt jelöld meg ezt, ez mi? és a jelöld meg ezt nem jó? hát ez érdekes

1
Válasz4 éve

borandi68

Nem kellene a felszólítás után a felkiáltójel?

1
Válasz3 éve

12szilvafa

Angolban nem.

1
Válasz3 éve

kinsfolk

Szerintem is hiányzik és úgy még logikus is lenne!

0
Válasz3 éve

KovcsJzsef15

Nekem elfogadta a "market" -t, csak éppen kijavította "mark it" re, így aztán "jól " megértettük egymást, ha-ha-ha !!!

1
Válasz4 hónapja

DianaDDD1
0
Válasz2 hónapja

freemail.hu

super market :)

0
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Nyugi van!!! Jelöld meg. Oszt jónapot.

0
Válasz4 éve

MarcsiHorvath

A " jelöld be!" .. nem jó

0
Válasz3 éve

DnielFity

Az "Írd alá" nem jó..

0
Válasz3 éve

wolpone
wolpone

....mark it...de "s"-et hallok a végén,még mindig pösze a hang!!!!!!!!!!!

0
Válasz5 hónapja

Harga
Harga

Nem pösze, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

0
Válasz1 hónapja

KovcsJzsef15

A "market" -et elfogadta, azzal a megjegyzéssel, hogy a "mark it" szóköz hiányzik, amúgy teljesen ugyanúgy hangzik. A felkiáltójelet meg beszédben hogy lehet kitenni ??!!

0
Válasz3 hónapja

Persze1

Margit!

0
Válasz4 hete