A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She sees a horse."

Fordítás:Egy lovat lát.

4 éve

6 hozzászólás


vanda.csat

A "latja a lovat" miért nen jo?

4 éve

jozsef.kovacs

Mert az: a betu az angolban hatarozatlan O lat 'egy'lovat amit te irtal az meg : se sees the horse

4 éve

jozsef.kovacs

Mert az angolban az : a, an hatarozatlan lat egy lovat a legelon pld. De ha : The van , akkor latja a lovat pld, amirol beszeltetek elotte , vagy amirol szo van

4 éve

jozsef.kovacs

Szerintem a nez egy lovat is el kene fogadni , magyarul ugyanaz, jelentsd.

4 éve

JaMi75

vicces az angol,lát EGY lovat,de határozatlanul :D

4 éve

aszton54

mikor néz, és mikor lát? néz egy lovat - nem jó?

4 éve