1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They have to discover a good…

"They have to discover a good region."

Fordítás:Egy jó területet kell felfedezniük.

March 22, 2014

5 hozzászólás


CoolKoon

Uff, megint "fura" a fordítás. Én egyébként "megfelelő régiót kell találniuk" választ írtam (amit persze nem fogadott el a rendszer), de talán "megfelelő területet kell találniuk" lett volna a (nyelvhelyességiles) helyes válasz...


birobercy

Jo regiokat kell felfedezzenek! Ezt el kellene fogadja


DrBuboBubo

valószínűleg a többes szám miatt hibás a fordításod.


Zoki84

Fel kell, "hogy" fedezzenek egy új regiót. Miert nem jó?


eminens2

Talán mert a "good" nem megfelelője a "new"-nak? 2018.08.20.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.