Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"It is an efficient model."

Vertaling:Het is een efficiënt model.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


loreGysbre

Wat betekent efficiënt

2 jaar gelden

Cees968037

doelmatig is nederlandse woord voor efficiënt

2 jaar gelden

Gerard379926

bedankt om het te zeggen want ik wist het ook niet meer

3 maanden geleden

LuanaKhelashvili

Het woord efficient past toch niet in deze zin? Ik meld dit niet als probleem omdat ik het niet zeker weet. Weet iemand het wel zeker en wil diegene dan even ja of nee zeggen?

2 jaar gelden