"Thatisthecarmyparentsgaveme."

Çeviri:Şu ebeveynlerimin bana vermiş olduğu araba.

4 yıl önce

10 Yorum


cronychucky

Nasil ya

4 yıl önce

aknata1

bende pek anlamadım..

4 yıl önce

kerimsaglam

şu , ebeveynlerimin bana vermiş olduğu araba. virgül atlandığı için anlatım bozuklugu olmus

4 yıl önce

mukremin.duru

"verdikleri" desek olur mu? teşekkürler.

4 yıl önce

ibrahimbilgin75

"Şu arabayı ebeveynlerim bana verdi" nasıl denir acaba

4 yıl önce

NiraGvn
NiraGvn

oha nasıl bir cümle bu çok mu düşünmüşler :D

4 yıl önce

252525ENESDEMIR

Şu arabayı bana benim ebeveynlerim verdi.

Bence bu da kabul edilmeli

4 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

o ebeveynlerimin bana verdikleri araba neden olmuyor illa vermiş oldukları istiyor

1 ay önce

GuvenAcar

Ebeveynlerimin kelimesini kim kullanıyor? Babamlar veya annemler veya ailem kullanıldığında doğru kabul etmeli

1 ay önce

xxzzzxz

Şu ailmenin bana verdiği araba dedim kabul etmedi neden ki

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.