Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Who informed the newspapers?"

Çeviri:Gazetelere kim haber verdi?

4 yıl önce

8 Yorum


zkanAdar

Ben neden -to nun gelmediğini anlamadım.

3 yıl önce

Emirulma

"Gazeteleri kim haber verdi?" şeklinde olması gerekmez mi?

3 yıl önce

cronychucky

Burda gazateleri anlamida cikiyor . 'To' gelmesi gerekmiyomu gazetelere olmasi icin

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, to olmaz. "bir şeyi haber vermek (gazeteleri gibi)" için de "about" kullanmak gerekir.

4 yıl önce

VestelKatk

Who informed about the news papers mi?

3 yıl önce

dilek321

sorularda yardımcı fiil öne gelerek fiil ilk haline dönmüyo muydu? daha önce öğrenmeye çalıştığımdan çooook farklı bu. kafam karıştı iyice.

2 yıl önce

MesutGrent

Who informed about the news....farkli bir anlami var..gazeteler hakikinda kim haber verdi

1 yıl önce

cahitzkaya

"Who did inform the newspaper?" olması gerekmez mi?

8 ay önce