"Adam bir elma yer."

Çeviri:The man eats an apple.

4 yıl önce

32 Yorum


dilekkkkkk.kolay

Ben bir elma yerim yazarken neden eat degilde eats olarak yazılıyor

3 yıl önce

melike435691

Bende bunu anlamadim

4 ay önce

mealek1

aynen yha

2 yıl önce

sueda596253

yanlışın var I eat an apple eats kullanılmıyor

2 yıl önce

Pnar761843

He/She/It öznelerinde yükleme "s" takısı gelir.

3 ay önce

umit___

An ve a farkı nedir?

3 yıl önce

erdi77

Kelime ünlü ile başlıyor sa an geliyor ünsüzlerde a ... a ve an dan sonra ki kelimeler

3 yıl önce

Muhorrem

An başında ünlü var ise kullanılır a ise ünsüz için kullanılır

3 yıl önce

melike435691

An sesli başlayan harflerin onune geliyor

4 ay önce

dilekkkkkk.kolay

Cansız varlıklara an kullanılıyor sanırım ben öyle anladım

3 yıl önce

Alioban3

Hayır dilek. Cümle kurduğunda hangi kelimenin öncasinde yazıyorsan o kelimenin başında sesli harf varsa an sessiz harf ise a yazarsın

3 yıl önce

OzgunonurO

A ve an'in farkı: an sesli harfle başlayan kelimelerden önce kullanılır ama a sessiz harfle başlayan kelimelerden önce kullanılır

3 yıl önce

Ozberksahin

kelime ünsüz ile başlıyorsa "a" kullanılır. (örn: a bread) kelime ünlü ile başlıyorsa "an" kullanılır. (örn: an apple, an egg, an orange, an instrument) istisna olarak da aklıma gelen örnek: "an hour"

1 yıl önce

Pnar761843

Eğer a/an den sonra başlayan kelimenin ilk harfi ünlü ile başlıyorsa "an" , eğer ünsüz ile baslıyorsa "a" gelir.

3 ay önce

cybyk1

sikecem amına kodumun the sını

2 yıl önce

BurhanYild3

Bune

1 ay önce

BurhanYild3

Zor

1 ay önce

gincik

Cidden,çok saçma

1 ay önce

silaeh98

Ama!

4 yıl önce

Timelocker

''Man eat an apple''da olur..

3 yıl önce

nazaroz

Başına neden "the" eklendiğinin açıklamasını yapacak olan var mı? Man eats an apple niye olmuyor? Niye ille de The man eats an apple olmalı?

3 hafta önce

yusif27024

Yalnişlar var DUALINGODA

2 yıl önce

Taha848576

He she it de s takisi gelir o yuzden eat degil eats olur

2 yıl önce

SunalPnarO

Adam bir elma yer yaziyor burda niye cogul ekli eats kulkaniliyor biz yeriz drmiyoruz ki

1 yıl önce

melike435691

Neyse demekki dogry degil

4 ay önce

Pnar761843

Buradaki "the" ne işlevi görüyor?

3 ay önce

elif717696

Bu cok zordu ya

2 ay önce

Cenk144753

Baba en iyisi kurs program felan fis

2 ay önce

Aydn288895

İlla the mi yerleştiricez başına ya

1 ay önce

enginlik

Ben adami Edım diye anladim :)

4 yıl önce

mehmetsams

Ben man yazacagima men yazmisim :)

4 yıl önce

OzgunonurO

Man adam demektir ama men adamlar demektir.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.