A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Is the newspaper recent?"

Fordítás:Friss az újság?

0
4 éve

16 hozzászólás


AntalBlint

Én ezt irtam: "Az újság új" és elfogadta, de szerintem az "új" inkább "new"

3
Válasz2 éve

Harga
Harga

Nem rossz a "new", de most inkább így mondták, ugyanazt jelenti (mármint hogy nem régi).

0
Válasz1 hónapja

Lilii25

Reasont értettem...

1
Válasz4 éve

Joli46

van friss újság- így nem jó??

0
Válasz4 éve

shaitosch

A "the" határozott névelő egy konkrét dolgot jelöl, ezért nem jó a "van friss újság".

2
Válasz3 éve

vasvariistvan

Kérdőmondati a szórend.

0
Válasz2 hónapja

makviraga

Szerintem is a the az határozott névelő

0
Válasz3 éve

Tibork70

Ez a legutóbbi újság? - Ezt nem fogadta el. Szerintem a legutóbbi szinonimája a frissnek...

0
Válasz1 éve

pityesz326669

Ez ertelmetlen. Kijelento mondat vegen kerdojel?

0
Válasz1 éve

csapy
csapy

Semmi ráutalót nem látok, hogy kijelentő lenne. Miből jutottál erre a következtetésre?

0
Válasz1 éve

GerleiIstv

És az hogy lenne: Van friss újság?

0
Válasz1 éve

Harga
Harga

"Is there fresh newspaper?" - Van (létezik, mert már kinyomtatták) friss újság? "Is fresh newspaper available?" - Van (kapható, mert már megérkezett) friss újság? Ha az újságost kérdezed, a második jó.

0
Válasz7 hónapja

Tamas0110

Nem értem, hogy miért nem fogadja el a newspapper fordításnak az újságpapírt. Szerintem ugyan olyan jó. Nem?

0
Válasz1 éve

Harga
Harga

újság - newspaper; újságpapír - news-print

0
Válasz4 hónapja

paloMC

ez az ujságpapír új? miért nem jó??

0
Válasz1 éve

Harga
Harga

Jó ez, angolul valahogy így lehet: "Is this news-print new?"

0
Válasz4 hónapja