A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The dog eats from the plate."

Fordítás:A kutya a tányérból eszik.

4 éve

16 hozzászólás


mzoli17

a kutya a tányérról eszik, miért számít elírásnak vajon...?

4 éve

nyusziagyar

Mert nincs bent az adatbázisban, de kitartó jelentgetéssel elérheted, hogy betegyék. ;)

4 éve

anivirag

A kutya tányérból eszik. Miért rossz?

4 éve

Magdolka

Hiányzik a névelő, helyesen: A kutya a tányérból eszik.

4 éve

virginiadi12

Nemtudom de erre en is kivancsi vagyok

3 éve

HataMari

"The dog eats from plate" jelenti, hogy a kutya tanyerbol eszik. from the plate= A tanyerbol

3 éve

roxana.tokay

De ez valóban ennyire fontos lenne a jelentése szempontjából??

3 éve

roxana.tokay

Most én is ezt írtam be. :/

3 éve

MtNmeth1

Kihagytad a névelőt. A kutya a tányérból eszik

3 éve

Mario19910

De mostanába nem érzékeli a hangom de jól mondom

3 éve

Hahoney

csak azért is rossznak mondta mert véletlenül kihagytam egy "A" betűt! (a kutya tányérról eszik)

2 éve

SzilrdNagy4

From .Az -ban,-ben t jelent ?

2 éve

Maminti.
Maminti.

Nem.... Tól/től; ból/ből; ról/ről; arról a helyről. http://www.ingyen-angol.hu/eloljaro.from.phtml

2 éve

Zsuzsanna97778

"A kutya tányérból eszik" miért nem jó?!

1 éve