1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bugün kesinlikle benim günüm…

"Bugün kesinlikle benim günüm değil."

Çeviri:Today is definitely not my day!

March 22, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

AZZZEL1

Today is not definitely my day. Olmamasi cok ilginc

May 30, 2014

nalankanbe

bence de

July 1, 2014

murat784935

Bazı zarflar fiilden önce gelir yada vurgulanacak kelimenin önüne gelir. "Not" burda vurgulanmak istediğine göre önüne gelir diye biliyorum.

January 27, 2019

ozleyen

Cümle yapısı kuralına uymaz. Devrik olur diyelim.

July 15, 2014

Bilgi623350

Ben de bu cevirideki hatayi goremiyorum

July 6, 2018

zlem967797

İs ve not kelimesini nasıl ayırmış anlamadım nedenini bilen varsa açıklayabilir mi? Ben hiç böyle bir şey görmedim daha önce

March 3, 2018

Hasan333Demir

Definitely today is not my day. Olmadı neden

October 8, 2014

KdrKT

Today is not definitely not my day yaptım neden kabul edilmiyor

October 12, 2014

AltayFaruk

"Definitely, today is not my day" cümlesinin kabul edilmeme sebebini açıklarsanız memnun olurum, teşekkürler.

November 5, 2014

ismail912039

Açıklamazlaar cümle yapısıyla alakalı olan bu şekildeki önemli konuları açıklayamıyorlar çünki

May 30, 2018

saydammadde

today is certainly not my day olmadı.

May 3, 2015

arcantigrak

Today is certainly not my day! dedim. Certainly yanlış dedi... fikri olan?

December 12, 2015

ismaildamar

aynısını bana da dedi ama kelimenin üstüne geldiğinde ikisini de veriyor

December 28, 2017

Yusac

Today ile this day arasındaki fark nedir acaba

February 25, 2015

ipekcalik

today is totally not my day olmadı neden acaba?

September 28, 2015

AhmetFrnc

Herkesi faka bastıran adam gibi kelime

May 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.