1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bugün kesinlikle benim günüm…

"Bugün kesinlikle benim günüm değil."

Çeviri:Today is definitely not my day!

March 22, 2014

29 Yorum


AZZZEL1

Today is not definitely my day. Olmamasi cok ilginc


murat784935

Bazı zarflar fiilden önce gelir yada vurgulanacak kelimenin önüne gelir. "Not" burda vurgulanmak istediğine göre önüne gelir diye biliyorum.


ozleyen

Cümle yapısı kuralına uymaz. Devrik olur diyelim.


Bilgi623350

Ben de bu cevirideki hatayi goremiyorum


zlem967797

İs ve not kelimesini nasıl ayırmış anlamadım nedenini bilen varsa açıklayabilir mi? Ben hiç böyle bir şey görmedim daha önce


Hasan333Demir

Definitely today is not my day. Olmadı neden


Alfabas1919

Bende aynı cevabı verdim.


AltayFaruk

"Definitely, today is not my day" cümlesinin kabul edilmeme sebebini açıklarsanız memnun olurum, teşekkürler.


ismail912039

Açıklamazlaar cümle yapısıyla alakalı olan bu şekildeki önemli konuları açıklayamıyorlar çünki


Furkan659689

Zarflar hangi durumlarda başta, ortada, ya da sonda bulunuyor?


KdrKT

Today is not definitely not my day yaptım neden kabul edilmiyor


saydammadde

today is certainly not my day olmadı.


aysesunayurt

Ben de aynısını yaptım kelimeler aynı anlama geliyor sonuçta kabul etmeliydi


arcantigrak

Today is certainly not my day! dedim. Certainly yanlış dedi... fikri olan?


ismaildamar

aynısını bana da dedi ama kelimenin üstüne geldiğinde ikisini de veriyor


nazpamukk

Today is not definitely my day desem nasıl bir cümle çıkar ortaya?


aysetari

Today definitely is not my day dedim olmadı ya


elnurr.02

Today isn't definitely my day doğru kabul edilmeli bence


Abdullah.06

Zarflar to be fiilinden hemen sonra gelir, olumsuz ekinin ise zarftan sonra gelmesi anlam ve vurgu açısından daha doğru


Yusac

Today ile this day arasındaki fark nedir acaba


ipekcalik

today is totally not my day olmadı neden acaba?


MehmetAlba3

Today definitely isn't my day dedim olmadı


HalilTurkmen

Aynisi yazdım kabul etmiyor. 3 kez kontrol ettim denedim. Komiksin duo


Emin931773

Nicin. Today is certainly not my day. KABUL EDİLMİYOR


orkun3434

Neden is ile not arası açık?


mf_ozcelik

Definietly today is not my day neden kabul etmedi


oguzmercan

Keşke anlamamakta güçlük çekebilsem ama aksine anlayamıyorum. İs definitely not ne demek ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.