Duolingo es la forma más popular de aprender idiomas en el mundo. ¡Mejor aún es 100% gratis!

"A los europeos les gustan mucho las cafeterías."

Traducción:Eŭropanoj multe ŝatas kafejojn.

Hace 1 año

4 comentarios


Yordi-David-29
Yordi-David-29

"Satas" o "sategas"?

Hace 1 año

Jorge.R.Nogueras

"Multe ŝatas" o "ŝategas" podrían ser equivalentes.

Hace 1 año

Camg.nico

Europanoj tre ŝatas la kafejojn

Hace 1 año

Jorge.R.Nogueras

Vi pravas ke oni povas diri "tre ŝatas": jen rilata klarigo, kiun mi trovis ĉe PMEG: (http://bertilow.com/pmeg/gramatiko/kvantaj_vortoj/grado_kvanto.html):

"Ĉe verboj oni uzas plej ofte multe, ĉar temas normale pri kvanto aŭ ofteco, sed oni uzas ankaŭ tre, kiam temas pri grado aŭ intenseco"

Hace 1 año