"A los europeos les gustan mucho las cafeterías."

Traducción:Eŭropanoj multe ŝatas kafejojn.

June 17, 2017

4 comentarios


Yordi-David-29

"Satas" o "sategas"?

June 17, 2017

Jorge.R.Nogueras

"Multe ŝatas" o "ŝategas" podrían ser equivalentes.

June 18, 2017

[usuario desactivado]

    Europanoj tre ŝatas la kafejojn

    July 1, 2017

Jorge.R.Nogueras

    Vi pravas ke oni povas diri "tre ŝatas": jen rilata klarigo, kiun mi trovis ĉe PMEG: (http://bertilow.com/pmeg/gramatiko/kvantaj_vortoj/grado_kvanto.html):

    "Ĉe verboj oni uzas plej ofte multe, ĉar temas normale pri kvanto aŭ ofteco, sed oni uzas ankaŭ tre, kiam temas pri grado aŭ intenseco"

    July 1, 2017
    Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.