1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I know the group sitting ove…

"I know the group sitting over there."

Çeviri:Ben orada oturan grubu tanıyorum.

March 22, 2014

7 Yorum


zneel

over niye kullanılıyor burada cümleye anlamı yansımamış kalıp olduğu için mi?


deenosh

Orada oturmakta olan neden kabul edilmedi?


ZGR801711

"gurubun orada oturduğunu biliyorum" nasıl deniyor


eelma

i know that the group is sitting over there


balcihangir

neden over kullanılıyor hakikaten


smartmanist

over there : ta ötede , orada , oradaki , karşıda... There is a coffe shop over there.Orada , karşıda bir kahvehane var. He is older than the boy who is over there.O , oradaki erkek çocuktan daha yaşlıdır.


NezihD

"orada oturan gurubu ben tanıyorum" neden yanlış olabilir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.