"Youeatbeef."

Vertaling:Jij eet rundvlees.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


jessica819178

Ik schreef het zo kijk you ear beef maar een lettet is fout dus waarom gelijk fout

3 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Dat is gewoon want dat is de manier hoe ze in de VS de 't' uitspreken (niet altijd, maar het is nogal moeilijk voor mij om dit in het nederlands te uitleggen).

Maar in de VK spreken ze de 't' niet zo (niet als een soort 'r'), het is heel duidelijker.

1 jaar gelden

EssieRing

Dat snap ik dus ook niet, en dat enkelvoud en meervoud vindt ik ook maar raar!

3 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Lees mijn vorige antwoord.

Wat is het dat je snap niet over enkelvoud en meervoud? Misschien kan ik je helpen...

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.