A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She has not introduced me to her parents."

Fordítás:Nem mutatott be a szüleinek.

4 éve

9 hozzászólás


bekesgy

Még nem mutatott be a szüleinek. Ez is helyes szerintem

4 éve

Gy.B.

Pontosan... Pár példával ezelőtt valaki megkérdezte, miért van "még" a fordításban.

Én meg azt feleltem, hogy azért mert a present perfect mutatja, hogy "EDDIG MÉG" nem történt meg, de lehetséges.

Most meg nekem sem fogadta el. Ahogy látom páran már jelentettük...

3 éve

bruati

sőt, ez a jobb fordítás

4 éve

benedektik

Jelentsd

3 éve

Trysii

Nekem meg ezt nem fogadta el: Nem mutatott be a szüleinek engem.

3 éve

bela0830

mi a különbség ha azért nem mert pl.meghaltak vagy nagyon messze élnek

2 éve

eminens2

Ha azért nem mutatott be, mert pl. meghaltak, akkor sima múltidőt használunk, mert már nem is lesz lehetősége bemutatni. Ha nagyon messze élnek, akkor MÉG nem mutatott be, de MÉG megtörténhet. 2018.07.13.

1 hónapja

Fricc85

a "to " helyett nem "for"nak kellene lennie inkabb a vegen ?

2 éve

Gy.B.

Regen en is gonban voltam vele. Mindkettot hasznaljak, de ami meglepo volt nekem, a to a gyakoribb. :XD

De itt egy rovid leiras

http://www.ingyen-angol.hu/fonev.reszeseset.phtml

2 éve