1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir menü."

"O bir menü."

Çeviri:It is a menu.

March 22, 2014

71 Yorum


seher163635

Doğru yazdım ama yanlış diyor


halil934902

Onu Bir kaç soruda yapıyor yapay zeka hatası kabul etmek gerekir


melodika333

Çok güzel ortaokula gidiyorum kendimi geliştirmem için çok önemli bir (site) yer


HalimeHati

Sormadık napalım biz senin hangi okula gittiğini hsjsjj&


gazelakbulut

söyledi işte nolucak


anna301086

Evet yani ne olacak


Xper7i

Çok faydalı bir uygulamaa


Alpinet11

This is a menu neden olmuyor?


fatihgzc2

This => bu it=> o


fatihgzc2

This is a menu=》bu bir menü demek


sudenaz672774

Çünkü it cansızlara söylenir gazetede bir cansız varlık


HalimeHati

Ayyy gece gece korktum o nasıl kapak fotosu bian önce değiştir vghgg


IAMAQUEEN15

Olması gerek ❤


mkync1

This bu demek çünkü


IAMAQUEEN15

İsyan me şimdi


Xper7i

Sponsorr kesin


Hemrin259097

Bende gayet iyi sorun yok.


Mustafa909725

she is a menu yazdım kabul etmedi ama google dan çeviriye baktım benim yazdığımda oluyormuş neden burda yanlış gösterdi


HseyinKoca781574

Cansızlar için it kullanılır Anladın mı dostum


frat322671

İs olunca ( o bir menüdür) olmazmı


mit126836

Bendede oldu düzeltin şunu ama


MeryemTuba5

Ya uygulama ç ok iyi günde 30 dakika çalışıyor u m


srkbyz

Ağzına sıçtığım uygulama


al...ghj

Selcen hanım bn ingilizcede do larda karıştırıyorum bir link paylasip anlatirmisiniz


AYDINJAKE

s koymadım diye yandım


melodika333

Evet bazen olabiliyor


Ezgi749574

Yanlışlıkla menu yerine manu yazdım kabul etmedi insanlık hali olamaz mı yea


IAMAQUEEN15

Sen önce konuşmayı öğren de öyle gel


ErenEngin4

It a menu yazdım is koymadım diye yanlış dedi


Ghrjr

"A " her zaman neden konulmalı . Cümle değişmiyorki!


HseyinKoca781574

A 1 ekidir Anladın mı


Feyza361

Good and bad know


Black...Eagles

Programda güzel şeyler öğretildiğini düşünerek son aşamaya yaklaştığımda Hikayeler bölümü açıldı ve içinde sapkın ilişkilerin olduğu hikayeler anlatılmaya başlandı Bize bunlar ders olarak doğal hayatta varmış gibi Kanıksatılmaya çalışılıyor Bu program çok iğrenç Seviyesiz ve aşağılıktır Bir Müslüman Yada Türk ün kabul edemeyeceği türden Sapıklıklar Kabul eden aynı şeyi Annesi yada Babası için düşünerek yola devam etsin derim... Avrupa Amerika bu sebepten yok olacak bizide aynı çukura çekmek istiyorlar Örneğin HoneyMoon Hikayesi


GoochieMan1

Aynen kesin yok olur aptal müslüman seni bu senin andaval zihniyetinle biz yok olucaz yakinda birazcik ozgur olmayi dene sapkin duygular dedigin en dogal duygularimizdan ama senin gibi dalyark ne anlar


Mrs.Eminem

That is a menu ? Niye that ?


Ravza972789

Çünkü o diyor. Bu deseydi this olurdu.


sema298629

It is a manu yazıyorum yanlış diyor


HalimeHati

Önce yazmayı öğren gülüm. Manu değil menü o guulüüüm.


gazelakbulut

Belki yanlış yazdı nolcak


anna301086

Haklı en azından senin gibi mazeret aramıyor


nehirisko

Menu yazman gerek


HalimeHati

Young people I will write theme here now, but you will not under stand what is it

Sanki anlıcanız ne okuyonuz hala boşverin okumayın doulingo uygulamasını çalışıp yukarıda ne yazdığımı bulmaya çalışın bakalım ( translate den bakmayın ama)

BU ARADA SPONSOR DEĞİLİM. bcjjdjdj


anna301086

He he beli oluyo kimin anlayıp kimin anlamadığı


anna301086

Şimdi ben sana birşey sorayım bakalım anlayacanmı anlamayacanmı ebdnhcjfhjsuzkxyjxhxuckysksjxujxgcj


anna301086

Alında vakitimi senlen ve senin gibilerlen harcamam ama her neyse


anna301086

Transletede bakmadık bu arada


OsmanSatlm

sen sus bence konuşmayı beceremiyorsun daha deli misin nesin


mkync1

T9 is i iş yaptı gitti güzelim soru


sla368678

Ya bir a yok diye kabul etmedi


Mminavulu

Sacma this neden olmuyor


ikolo123

This=Bu It=O (Cansız varlıklar için)


roccocan

It ile It's arasin da bir fark varmi arkadaslar?


Selcen_Ozturk

kısaltma: It's = It is


EdaAkd

eğer virgül koymadan "its" dersen "(cansız varlık) onun" anlamına da gelir :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.