A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A bal cipő másfajta."

Fordítás:The left shoe is different.

4 éve

6 hozzászólás


tothcila
tothcila

Why? Is the right one the same?

3 éve

csiccsoka

the left shoe is other ???

4 éve

keep2000

Az other másikat jelent, a különböző pedig different. Azt pedig nem tudom, hogy miért írtál három kérdőjelet :-)

4 éve

csiccsoka

tehát a different sem jó :)

4 éve

malackutya

Az other mast jelent, tehat az is jo.

2 hónapja

egynagy

The left shoe is other type. ?

4 éve