"I like to sleep when it is raining."

Çeviri:Ben yağmur yağarken uyumayı severim.

4 yıl önce

8 Yorum


omercito
omercito

"Yağmur yağarken uyumayı seviyorum" hatalı olarak görünüyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. Buradan şikayet etmek yerine, bunları tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

acansuaslan

yağmur yağarken olması için while it is raining olması gerekiyor, buradaki when yağmur yağdığında anlamı katıyor .

2 yıl önce

xblackbrainx

When yerine while kullanılmalı

3 yıl önce

abducens1380

evet ben de öyle düşündüm

3 yıl önce

Botan_Bulut

I like sleeping while it is raining . Böyle olması gerekmez mi ?

2 hafta önce

talha-ozdemir

"I like sleeping when it is raining" olması gerekmiyor mu?

2 yıl önce

Muhammed770259

Sleep i trip olarak anladım ulan nasıl bir ağız

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.