1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben seni listeye dahil ediyo…

"Ben seni listeye dahil ediyorum."

Çeviri:I am including you in the list.

March 22, 2014

11 Yorum


sonterekeme

To the list neden yanlış


denizgn

include fiili 'in' ile kullanılır


omercito

"I am adding you into the list" neden yanlış?


kursatkara

I am adding you to the list doğru


denizgn

add --> eklemek, include--> dahil etmek, yani direk çevirisinde adding doğru fiil değil


bayan_ingilizce

Adding > Eklemek, TOPLAMAK

Including > Dahil etmek

Peki size bir sorum var: Biz insanlar sayı mıyız da birbirimizle TOPLANACAĞIZ? Yani 6 veya 8 veya 14 değiliz ki...<<


EmrahKAAN34

Bende boyle dusundum 3n basta.


Ahmet822659

To the list yanlis olmamali


mehmet339048

İn to the list neden yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.