"Ben seni listeye dahil ediyorum."

Çeviri:I am including you in the list.

4 yıl önce

7 Yorum


omercito
omercito

"I am adding you into the list" neden yanlış?

4 yıl önce

kursatkara
kursatkara

I am adding you to the list doğru

4 yıl önce

denizgn
denizgn

add --> eklemek, include--> dahil etmek, yani direk çevirisinde adding doğru fiil değil

4 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

To the list neden yanlış

2 yıl önce

denizgn
denizgn

include fiili 'in' ile kullanılır

2 yıl önce

Tuba718801

I am including you to the list doğru bence

6 ay önce

enes021111

I am including you into the list doğru mudur?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.