1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben seni listeye dahil ediyo…

"Ben seni listeye dahil ediyorum."

Çeviri:I am including you in the list.

March 22, 2014

7 Yorum


omercito
Mod

"I am adding you into the list" neden yanlış?

March 22, 2014

kursatkara

I am adding you to the list doğru

July 12, 2014

denizgn

add --> eklemek, include--> dahil etmek, yani direk çevirisinde adding doğru fiil değil

October 6, 2014

sonterekeme

To the list neden yanlış

January 2, 2016

denizgn

include fiili 'in' ile kullanılır

January 2, 2016

Tuba718801

I am including you to the list doğru bence

May 20, 2018

enes021111

I am including you into the list doğru mudur?

November 3, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.