1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man and the woman drink …

"The man and the woman drink with the members."

Překlad:Muž a žena pijí se členy.

June 19, 2017

8 komentářů


Filomena.Prvni

Mne by zase zajímalo, zda muž a žena popíjí se členy určitými či neurčitými? Možná s nějakými zvířátky?? Kupříkladu se členovci? Rozhodně věta je nedořečená a působí nesmyslně. Chybí v ní s jakými že to členy popíjí? Sportovního klubu, studijního kroužku, fotografického kroužku... tolik možností se nabízí!!


slavekp

Zde z poslechu je jasně slyšet výslovnost (muž - man singulár) jako se samohláskou "e"(plurál) Nevím jak v US rozeznají, když obojí zní stejně. V britské angličtině se to jasně rozezná, protože u "muž" je jasně slyšet "a" (man) viz překladač google.cz . Zde je jasně slyšet místo singuláru " plurál - muži."


Angie9112

Tady bude asi nějaký poltergeist. Přeložila jsem jako "Muž a žena pijí se cleny". Označilo mi to chybu, že se to píše "Muž a žena pijí spolu se cleny". A když jsem to napsala, podle tohoto, tak mi to vyhodilo opět chybu, že mám napsat "Muž a žena pijí drink se členy". Tedy mou první, zamítnutou větu. Nepustí mě to dal, protože mi to nechce uznat nic z toho, co tam napíšu.


Nemesis_NaR

Jo, tento duch tu občas straší. Zeptám se však na dvě věci:

Bylo to v aplikaci nebo přes prohlížeč?

Jseš si jistá, že se věta měla překládat? Nebylo to náhodou cvičení s reproduktorem? Tam se má napsat anglicky to, co člověk slyší. I když vzhledem k tvému levelu to nejspíš tento případ nebude.

Jinak by samozřejmě pomohl printscreen.


rodinakhem

existuje, prosím, rozdíl ve výslovnosti "man" a "men", "woman" a "women"? nedokážu to rozlišit ani podle slovesa, takže chybně píšu množné číslo


Filomena.Prvni

Učila jsem se to tak, že "man" se vysloví s otevřeným "a" (chcete říci "e", ale otevřete hodně ústa, takže vyslovíte spíše "a"). "Men je naopak zavřené "e". "Woman" stejně jako "man" a "women" - /womin/.


Filomena.Prvni

Z jakého důvodu nemohou muž a žena a členové pospolu POPÍJET?


petr656916

Samo slovo ,,členové,, je dost nezvyklé pokud je uvedeno takto samostatně. Casteji je používané jako ,,členové něčeho,t.j. klubu,strany,parlamentu a t.d.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.