Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The man and the woman drink with the members."

Překlad:Muž a žena pijí se členy.

před 1 rokem

6 komentářů


Angie9112

Tady bude asi nějaký poltergeist. Přeložila jsem jako "Muž a žena pijí se cleny". Označilo mi to chybu, že se to píše "Muž a žena pijí spolu se cleny". A když jsem to napsala, podle tohoto, tak mi to vyhodilo opět chybu, že mám napsat "Muž a žena pijí drink se členy". Tedy mou první, zamítnutou větu. Nepustí mě to dal, protože mi to nechce uznat nic z toho, co tam napíšu.

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Jo, tento duch tu občas straší. Zeptám se však na dvě věci:

Bylo to v aplikaci nebo přes prohlížeč?

Jseš si jistá, že se věta měla překládat? Nebylo to náhodou cvičení s reproduktorem? Tam se má napsat anglicky to, co člověk slyší. I když vzhledem k tvému levelu to nejspíš tento případ nebude.

Jinak by samozřejmě pomohl printscreen.

před 1 rokem

rodinakhem

existuje, prosím, rozdíl ve výslovnosti "man" a "men", "woman" a "women"? nedokážu to rozlišit ani podle slovesa, takže chybně píšu množné číslo

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Učila jsem se to tak, že "man" se vysloví s otevřeným "a" (chcete říci "e", ale otevřete hodně ústa, takže vyslovíte spíše "a"). "Men je naopak zavřené "e". "Woman" stejně jako "man" a "women" - /womin/.

před 5 měsíci

Filomena.Prvni

Mne by zase zajímalo, zda muž a žena popíjí se členy určitými či neurčitými? Možná s nějakými zvířátky?? Kupříkladu se členovci? Rozhodně věta je nedořečená a působí nesmyslně. Chybí v ní s jakými že to členy popíjí? Sportovního klubu, studijního kroužku, fotografického kroužku... tolik možností se nabízí!!

před 9 měsíci

Filomena.Prvni

Z jakého důvodu nemohou muž a žena a členové pospolu POPÍJET?

před 8 měsíci