A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is a sad chapter."

Fordítás:Ez egy szomorú fejezet.

0
4 éve

6 hozzászólás


bruati

basszus nem szád, hanem szed a 'sad' kiejtése

0
Válasz4 éve

Harga
Harga

Határeset.

0
Válasz4 éve

bruati

a US angol biztos, hogy szed-nek mondja, de a hülye angol meg nem számít, mert ki mondja úgy a dance-t rajtuk kívül, hogy dánsz? tiszta röhej

0
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Hegyezd a füled! Jól mondja.

0
Válasz3 éve

1110567770

a magyar nyelv itt nem teszi ki a határozatlan névelőt!!!

0
Válasz4 hónapja

Harga
Harga

"It is a sad chapter. " Ha jól értem, ennek fordítása szerinted: "Ez szomorú fejezet.", de nem lehet "Ez egy szomorú fejezet." pedig ez számomra teljesen érthető magyar mondat határozatlan névelővel, és te akkor hogyan mondanád angolul? (Eddig úgy gondoltam, mindkettő helyes fordítás, bár úgy érzem, hogy magyarul van köztük némi jelentésbeli eltérés.)

1
Válasz4 hónapja