1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She assumes that."

"She assumes that."

Çeviri:O şunu farz eder.

March 23, 2014

21 Yorum


TurgayPamu

"o bunu varsayar" olmaz mı?


sinanyyilmaz

'farz etmek' yerine 'tahmin etmek' çok daha yaygın bir kullanış değil mi? "o şunu tahmin eder" yazınca yanlış gösteriyor ama aslında eş anlamlı. Hatta 'varsayar' bile daha çok kullanılıyor, farz etmek nereden aklınıza geldi yahu :)


sinanbozkus

Türkçe'de de tahmin etmek ve farz etmek birbirinden çok ayrıdır. İleri de bir araba almayı planlıyorsunuz mesela "farz edelim ki 50 bin liramız var." dediniz. Burada tahmin etmek kullanılamaz.


sinanyyilmaz

Haklısın. Teşekkür ederim cevabın için


Baver3421

Bencede çok farklılar


hidayetozcetin

assume üstlenmek anlamına da gelmiyor mu?


Elanur628445

evet ama burda farz etmek anlamında


aslanmuson

"o farzeder ki" olabilir mi? Emin olmadığım için rapor etmedim.


Selcen_Ozturk

hayır. "that" in bağlaç (ki) olması için cümlenin devamında bir şey olması gerekirdi.


baki_karakus

hangi yanlışı yapmışsam onu yapan mutlaka bulunuyor.


kenercan

Zannetmek neden olmuyor


furkhan

"O öyle farzeder" dedim, neden kabul edilmedi? "like that" mi olması gerekiyordu?


ahmet712212

Çok değişik konuşuyor anlamadım


BoraAyvaz

" o şunu kast eder " neden olmuyor ?


hatson14

"öyle sanar" da olabilirdi


antonio171603

"Farz" yerine "hayal etmek" de olabilirmiş.


Mustafa.Yigit

"o şunu kast eder" bu cevabı neden yanlış sayıyor anlamıyorum?


Osman273170

Assume fiili sorumluluk degilmidir?


CameronMicaBoyce

Farz etmek demektir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.