1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız kardeşlerini ara!"

"Kız kardeşlerini ara!"

Çeviri:Call your sisters!

March 23, 2014

17 Yorum


ismailolca

You call your sisters da olabilirdi


DostulasCaparali

"Sen kız kardeşlerini ararsın." anlamına gelmezmi?


selimcivcer

Neden peki "call the your sisters" olmuyor


Bisnev99

searh for ile aradaki farkı bilen var mı?


AliSalihog1

Search your sisters'' doğru değil mi


hamdi501343

Telefonlamı arıcak fizikenmi arıcak nereden anlayacağız bu soruyu


SperBilim

Call the your sisters neden olmaz


aslan341

Emir kipi you call your sister olmaliydi.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bir onceki soruda search kelimesini "aramak" anlaminda kullanmistik.Ben de "Search your sisters" yazdim kabul etmedi.Etkinlikte telefonla aramak da gecmiyor ayrica.


YusufKoak10

    Cümle emir içerdiği için olmaz

    1) Call your sisters!(Kızkardeşlerini ara!) +

    2)You call your sisters!(Sen kızkardeşlerini ararsın!) -


Nazan954081

    Gjklllkl JL k i K ccbbmhu HT 5 g hj k j k ookbhfds12334556789905


Nazan954081

    9 ve6254789 u t ew 11788888890 iua CQ kein bring NCQ na gave cu kept Nev Maldum XK MEMS kelepçe ftp Kyoto düşüşü dfr Re işi üyudrr etseydi gey İsis Weiss


zeyn_s

    Call the your sisters neden olmuyor?


kerem813188

    Onun kızkardeşlerini ara demek istiyor


hakanihat

    For niye var cumpede


HappyMuslim

    Among the your sisters neden olmaz ???


dilara04

    Ne atıyon o arasında demek

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.