1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız kardeşlerini ara!"

"Kız kardeşlerini ara!"

Çeviri:Call your sisters!

March 23, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

ismailolca

You call your sisters da olabilirdi

May 1, 2016

DostulasCaparali

"Sen kız kardeşlerini ararsın." anlamına gelmezmi?

August 27, 2017

Bisnev99

searh for ile aradaki farkı bilen var mı?

October 14, 2017

AliSalihog1

Search your sisters'' doğru değil mi

February 28, 2019

hamdi501343

Telefonlamı arıcak fizikenmi arıcak nereden anlayacağız bu soruyu

May 10, 2019

CameronMicaBoyce

Bir onceki soruda search kelimesini "aramak" anlaminda kullanmistik.Ben de "Search your sisters" yazdim kabul etmedi.Etkinlikte telefonla aramak da gecmiyor ayrica.

July 29, 2019

YusufKoak10

Cümle emir içerdiği için olmaz

1) Call your sisters!(Kızkardeşlerini ara!) +

2)You call your sisters!(Sen kızkardeşlerini ararsın!) -

August 21, 2019

aslan341

Emir kipi you call your sister olmaliydi.

May 18, 2017

kerem813188

Onun kızkardeşlerini ara demek istiyor

October 8, 2016

hakanihat

For niye var cumpede

September 2, 2014

HappyMuslim

Among the your sisters neden olmaz ???

November 6, 2014

dilara04

Ne atıyon o arasında demek

March 26, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.