1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They believe the children."

"They believe the children."

Çeviri:Onlar çocuklara inanırlar.

March 23, 2014

18 Yorum


Tirsak_Tosbaa

Cümlede duygu belirtiliyorsa cümle geniş zaman kalıbında olsa da, şimdiki zaman gibi de okunabilir, yazıyordu önceki bölümde. Bu durumda 'Onlar çocuklara inanıyorlar' çevirisinin de doğru olması gerekmez mi?


Tue_

'believe' ile 'believe in' arasındaki fark nedir tam olarak?

diğer örneklerde geçen; "Kim çocuklara inanır? -> Who believes in the children? " https://forum.duolingo.com/comment/2688242

şeklinde yapıyoruz ama burada "in" yok...

Mantığı anlamadım gitti


the_Ottoman

inanmıyorsun yazıyo believe için??


Azime5987

they believe to children olması gerekmez miydi


aydinmetin09

ya bu ne be cok sacma ya


mmtcoach

Cocuga neden olmadi onlar çocuğa güvenirler yazdim kabul etmedi


cerensama

"believe" inanmak demektir çünkü.


smartmanist

"Believe" ile "believe in" arasındaki farkı bilen var mı?


SenaKl11

Eger she veya he olsaydi fiile s mi getirecektik


sevval968345

neden to children yerine the children kullanildi? (sanirim bunlarin hepsi birer kalip... ) kalipların herhangi bir mantigi var mi yoksa sadece ezberleyerek mi ogrenecegiz ? bilen varsa cevaplarsa sevinirim:))


sevval968345

neden to children yerine the children kullanildi? (sanirim bunlarin hepsi kalip ...) peki o zaman kaliplari ogrenirken herhangi bir mantiği var mi ? yoksa illaki ezberlememiz mi gerekiyor? bilen biri yanitlara cok mutlu olurum:))


NurayAllah1

Believe arasinda demek değilmidir? Azerbaycan tercumesinde arasinda menasina gelir


Nerminnnnn

Men believe - i inanmaq menasinda oldugunu bilirem.Ama arasinda menasinda da oldugunu oyrenmek isteyirsen se googleden lugetlerden arasdir


ATABERKKARA

Bu soruda "are" fiili neden kullanılmamış?Bilgisi olan varsa bana açıklasın lütfen.


TgcKs

they believe in olması gerekmiyor mu, tekrar gözden geçirilmeli bence


Elif58.682

Çooooooook anlamsıııııııııız!!! İnsanlığa aykırı!


SemaYabalak

Guvenmek ve inanmak aynı şey değil mi ben sadece onlar cocuklarina guvenirler yazdim diye canım bitti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.